מבט על - סין העתיקה
הארכיאולוג ד"ר אלן מקה מוביל צוות של מומחים אמיצים במסע אפי כדי לפתור תעלומות, לחקור סודות ולחשוף את הפלאים המדהימים של סין העתיקה כפי שלא היה מעולם.
הארכיאולוג אלן מקה מוביל צוות של מומחים אמיצים במסע אפי כדי לפתור תעלומות, לחקור סודות ולחשוף את הפלאים המדהימים של סין העתיקה כפי שלא היה מעולם. בעזרת צילומים מהחלל, טכנולוגיה חדישה על הקרקע ואתרי החפירות החדשים ביותר של ארכיאולוגים סינים, הם יחשפו ארמונות וקברים, מבנים עצומים ומרהיבים ואפילו ערים שלמות שאבדו.