חיות בקלוז-אפ עם ברטי גרגורי
ברטי גרגורי מטייל ברחבי העולם במטרה לתעד את חייהם היומיומיים של בעלי חיים ייחודים כמו שלא נראו מעולם, ולהציג את הרגעים האפיים שהוא וצוותו חוו במהלך הצילומים.
ברטי גרגורי מטייל ברחבי העולם, במטרה לצלם את חייהם של בעלי חיים יוצאי דופן, כמו שלא נראו מעולם. מצוידים בטכנולוגיה החדשנית ביותר, ברטי והצוות שלו מתמודדים עם תנאים קיצוניים, במטרה לחשוף את האתגרים איתם בעלי החיים הללו נאלצים להתמודד. "חיות בקלוז-אפ עם ברטי גרגורי" מציגה את מסעם של ברטי והצוות, בסביבת חיי בר בלתי צפויה, מרוחקת ופראית, בה צילומים מתקיימים כמתוכנן לעיתים נדירות.