מצילי החיות של אלסקה
מצילי החיות באלסקה משקמים, חוקרים ומהללים את חיות הבר בגבול האחרון של אמריקה. בשלושה מרכזי שימור ידועים, אוהבי החיות האלו פועלים ביבשה, בים ובאוויר באחד המקומות המאתגרים ביותר על פני כדור הארץ כדי להגן על חיות הבר של אלסקה.