טינקרבל וחבריה יוצאים להרפתקה אדירה כדי למצוא את חברתם זרינה, פיה חכמה ושאפתנית שנלכדה על ידי אבק פיות כחול. יחד, הם מתמודדים עם חבורת פיראטים שמובלת על ידי ילד שבקרוב יהיה מוכר לכל כקפטן הוק בכבודו ובעצמו.
מעולמו של פיטר פן מגיעה הרפתקה פיראטית על זרינה, פיה חכמה ושאפתנית שנלכדת על ידי אבק פיות כחול וכוחותיו האינסופיים. כשהרעיונות הפרועים של זרינה מסבכים אותה בצרות, היא בורחת מפיקסי הולו ומצטרפת לפיראטים הזוממים של סלע הגולגלות, שהופכים אותה לקפטן הספינה שלהם. טינקרבל וחבריה צריכים לצאת להרפתקה אדירה כדי למצוא את זרינה, ויחד הם נלחמים פנים מול פנים נגד חבורת פיראטים שמובלת על ידי ילד בשם ג׳יימס... שבקרוב יהיה מוכר לכל כקפטן הוק בכבודו ובעצמו.