הבית של רייבן
החברות הטובות רייבן וצ'לסי שוב יחד והן מגדלות את שלושת ילדיהן, התאומים בני ה-11 של רייבן, בוקר וניה, ובנה בן התשע של צ'לסי, לוי.
החברות הטובות רייבן וצ'לסי שוב יחד והן מגדלות את שלושת ילדיהן באותו הבית! התאומים בני ה-11 של רייבן, בוקר וניה, ובנה בן התשע של צ'לסי, לוי, מתמודדים עם חיים בבית כאוטי אבל כיפי, וחברתם ושכנתם של התאומים טס מבקרת בו לעתים קרובות. רייבן עדיין מקבלת הצצות חטופות אל העתיד, אבל היא לא היחידה - גם בוקר ניחן באותה היכולת. העתיד לא תמיד ברור, אבל הם תמיד מוצאים פתרון ביחד כמשפחה אחת גדולה ומאושרת.