בתוך תיבת פנדורה: לבנות את העולם של פנדורה
ג'יימס קמרון וצוות של אומנים מוכשרים משלבים יחדיו שנים של מחקר עם מיומנויות העיצוב שלהם כדי לבנות את העולם של פנדורה עם דמויות חדשות, יצורים, שבטים ילידיים סביבות תת-מימיות ועולם החומרה שאינו לוקח שבויים של RDA.