פעולה והרפתקאות, פנטזיה
זה מרוץ אחר הזמן כשהנסיך הסורר דסטן מצוות בעל כורחו עם הנסיכה היריבה טמינה כדי להגן על פגיון קסום שנותן למי שאוחז בו את הכוח להחזיר את הזמן ולשלוט בעולם.
בפרס של ימי הביניים, נסיך הרפתקני מתחבר עם נסיכה יריבה כדי לעצור שליט כועס מלשחרר סופת חול שעלולה להשמיד את העולם. אחרי שהנסיך דסטן נופל בפח של שר רשע לשחרר את חולות הזמן, זה תלוי בנסיך ובנסיכה לשלוט בפגיון הזמן המיסטי ולהחזיר את החול לשעון החול.