לילו וסטיץ
לילו היא ילדה עצמאית וסטיץ' הוא יצור שובב מהחלל החיצון. כשהם נפגשים, נוצרת אהבה ממבט ראשון אבל גם הרס מוחלט.
התכוננו להתרסקות מצחיקה עם סטיץ', ניסוי גנטי מכוכב רחוק, שזורע הרס באיי הוואי אבל הוא גם ה"כלבלב" השובב של ילדה עצמאית בשם לילו שמאמצת אותו. ביחד הם לומדים על נאמנות, חברות ו"אוהנה" - המסמלת את המסורת המשפחתית בהוואי.