מלחמת הכוכבים: נקמת הסית' פרק 3
מלחמות המשובטים משתוללות ברחבי הגלקסיה, ולורד סית' חורש רעה משתלט עליה, משחית את נפשו של אנאקין סקייווקר והופך אותו לדארת' ויידר, השוליה האפל שלו. אובי-ואן קנובי חייב להילחם בחברו שסרח בדו-קרב מרשים של חרבות אור.
שנים לאחר פרוץ מלחמות המשובטים, אבירי הג'דיי האצילים מובילים צבא משובטים אדיר לקרב בין-גלקטי נגד הבדלנים. כשהסית' חורשי הרעה חושפים מזימה בת אלף שנה להשתלט על הגלקסיה, הרפובליקה מתמוטטת ועל חורבותיה קמה האימפריה הגלקטית האכזרית. הצד האפל של "הכוח" מפתה את הג'דיי הגיבור אנאקין סקייווקר להפוך לדארת' ויידר, השוליה החדש של הקיסר. עקב טבח באבירי הג'דיי, אובי-ואן קנובי ומאסטר יודה נאלצים להסתתר. התקווה היחידה של הגלקסיה הם צאצאיו של אנאקין - התאומים שנולדו בחשאי ויגדלו להיות גיבורים. מספר קטעים הכוללים מראות מרצדים והבהובים עלולים להשפיע על צופים בעלי רגישות לאור.