דוקו
מכתב אהבה של יוצר סרטים לסבתותיו, שבאחרית ימיהן רקדו, התמתחו והפליצו כדי לגאול את עצמן מייסוריהן.
הבמאי הטייוואני-אמריקני מדור ראשון, שון ואנג, מתעד את סבתותיו (נאי-נאי וְואי-פּוֹ), חברות טובות ושותפות לדירה שאי אפשר להפריד ביניהן בשנות ה-80 וה-90 לחייהן. הסרט מתעד את שגרת חייהן באופנים מצחיקים ובלתי צפויים כשהן רוקדות, מתמתחות ומפליצות כדי לגאול את עצמן מייסוריהן – ונחתם בהרהור נוקב על החיים שבהם האושר מתקיים לצד הכאב. יחד, הסבתות והנכד מזכירים לנו שזקנה אין פירושה דעיכה.