בעלי חיים וטבע, סדרות דוקו
צוות של מדענים בוחן את טורפי-העל האלו מנקודת מבטם של הכרישים וחושף טריגרים, התנהגויות ואזורים בסיכון גבוה מ"מפקדת הכרישים".
הסדרה "חקירת תקיפות כרישים" מספקת מבט חסר-תקדים לתוך מוחם של טורפי-העל האלו, והיא בוחנת את התנהגות הכרישים מנקודת מבטם הייחודית. פאנל של מדענים עורך חקירה פורנזית אינטנסיבית ב"מפקדת הכרישים" החדשנית, ובוחן תיאוריות מפתח ולבסוף גם מנתח כל תקרית כדי לקבוע מה גרם לכרישים לתקוף.