זוטרופוליס
הארנבה השוטרת הראשונה בעיר בעלי החיים זוטרופוליס נחושה להוכיח את עצמה. לכן היא מזנקת על ההזדמנות הראשונה לניהול חקירה, אפילו אם עליה לשתף פעולה עם ניק ויילד החלקלק.
אולפני האנימציה של וולט דיסני מציגים הרפתקה קומית מחממת לב המתרחשת בעיר בעלי החיים זוטרופוליס. זהו כור היתוך שבו חיות מסביבות שונות חיות יחדיו, מקום שבו תוכל להיות כל מה שתרצה, אם אתה פיל גדול או חדף קטנטן. כשג'ודי הופס האופטימית מצטרפת למשטרה בתור הארנבת הראשונה בצוות מלא בחיות גדולות וקשוחות, היא מגלה שדי מאתגר להשתלב. נחושה להוכיח את עצמה, היא מזנקת על ההזדמנות הראשונה לניהול חקירה, גם אם עליה לשתף פעולה עם ניק ויילד השועל החלקלק.