למעלה
קארל פרדריקסן, מוכר בלונים לשעבר שמשלב באופיו שובבות ונטייה להגות בחלומות, קושר אלפי בלונים לביתו וממריא אל על. קארל לא יודע ש"צופה" נלהב בשם ראסל, מצטרך למסע שלו כנוסע סמוי.
קארל פרדריקסן, מוכר בלונים לשעבר שמשלב באופיו שובבות ונטייה להגות בחלומות, קושר אלפי בלונים לביתו כדי להגשים חלום ילדות וממריא אל על. קארל לא יודע ש"צופה" נלהב בן שמונה בשם ראסל שמעולם לא הרחיק לכת מעבר לחצר הבית שלו, נמצא דווקא במרפסת ביתו של קארל! הצמד המפתיע מגיע לשיאים חדשים ופוגש חברים נפלאים כמו דאג, כלב בעל קולר מיוחד שמאפשר לו לדבר, וקווין, ציפור נדירה בגובה ארבעה מטרים שאינו יכול לעוף. קארל מוצא את עצמו איתם במעבה הג'ונגל, ומבין שלפעמים ההרפתקאות הגדולות ביותר בחיים אינן ההרפתקאות שאנחנו מחפשים.