לסיפור זה של האגדה הקלאסית יש גיבורה בגודל אצבע שמתחמקת מאחיזתם של יצורים שונים לפני שתוכל להמשיך בחיזור אחר הנסיך קורנליוס.
בסיפור זה המבוסס על האגדה הקלאסית של האנס כריסטיאן אנדרסן יש גיבורה בגודל אצבע שמתחמקת מאחיזתם של קרפדות, חפרפרות וחיפושיות שונות לפני שהיא ממשיכה במשחק החיזור עם מאהב החלומות שלה, הנסיך קורנליוס.