שארקאטרז
הגרועים שבגרועים נשלחו לכלא אלקטרז, המוכר גם בשם "הסלע". כולם רצו לברוח. אך המכשול העיקרי לא היו הסורגים, גדרות התיל או השומרים, אלא הכרישים. מצוי באמצע אזור המכונה "המשולש האדום", במים סביב אלקטרז שוכנים זנים מסוכנים של כרישים, ביניהם העמלץ הלבן.