אבי רוד: אם הקירות יכלו לשיר
כבר יותר מ-90 שנה שאולפני אבי רוד נמצאים בלב תעשיית המוזיקה. בסרט אישי של זיכרון וגילויים, מרי מקארטני מציגה תשעה עשורים שבהם נראה ונחווה את הקסם היצירתי שבזכותו זה האולפן הכי מפורסם וותיק בעולם. ממוזיקה קלאסית לפופ, מפסקולים להיפ הופ, "אבי רוד: אם הקירות יכלו לשיר" בוחן את רוחב היריעה, את המגוון ואת כושר ההמצאה של אולפני אבי רוד.
כבר יותר מ-90 שנה שאולפני אבי רוד נמצאים בלב תעשיית המוזיקה. בסרט אישי של זיכרון וגילויים, מרי מקארטני מציגה תשעה עשורים שבהם נראה ונחווה את הקסם היצירתי שבזכותו זה האולפן הכי מפורסם וותיק בעולם. ממוזיקה קלאסית לפופ, מפסקולים להיפ הופ, "אבי רוד: אם הקירות יכלו לשיר" בוחן את רוחב היריעה, את המגוון ואת כושר ההמצאה של אולפני אבי רוד. ריאיונות אינטימיים חושפים כיצד אומנים, מפיקים ומלחינים מובילים והטכנאים ואנשי הצוות המסורים של אבי רוד מצאו שפה מוזיקלית ויצרו קהילה שלמה, והקלטות סשן וצילומי ארכיון עשירים מאפשרים גישה בלעדית לאולפנים הפרטיים המפורסמים.