האריות מסיציליה
האחים פאולו ואיניאציו פלוריו עוזבים את קלבריה, עוברים לפלרמו ושם פותחים חנות צמחי מרפא. בנו של פאולו, וינצ'נזו, אשר מונע על ידי שאפתנותו, הופך את החנות לאימפריה עסקית. בשעה שהוא עובד כדי לבסס את המוניטין של משפחת פלוריו, אהבתו לג'וליה גורמת לו להקריב את שאיפותיו להשיג תואר אצולה.
האחים פאולו ואיניאציו עוזבים את בניארה קלברה מוכת העוני שבקלבריה ועוברים לפלרמו, ם הם פותחים חנות צמחי מרפא ומתעשרים מהר מאוד. עם זאת, בנו של פאולו, וינצ'נזו, הופך את משפחת פלוריו לאימפריה עסקית במשך השנים עד האיחוד של איטליה. מונע על ידי תשוקה בוערת להצלחה, הוא שואף ליחס שווה מהאצולה של פלרמו, מה שמחייב אותו לשאת אישה אריסטוקרטית. מצד שני, הוא מתאהב מעל לראש עם ג'וליה פורטלופי, אישה ששייכת למעמד הביניים, ומקריב את שאיפתו לתואר אצולה. וזה מטיל על בנם היחיד, איניאציו, את החובה לשאת את שמה של משפחת פלוריו.