אמיצה
בנחישותה לעצב דרך משלה בחייה, מרידה מביעה התנגדותה למנהג עתיק יומין שנועד לרצות את אדוני הארץ הקולניים והסוערים. לאחר שמעשיה מביאים בטעות לתוהו ובוהו בממלכה, מרידה חייבת לרתום את כל כישוריה כדי לבטל קללה חייתית לפני שיהיה מאוחר מדי, ובתוך כך לגלות מהו אומץ אמיתי.