לילו וסטיץ' 2 - הגליץ' של סטיץ'
סטיץ' מסתגל לחיים בהוואי, והכול מתנהל כשורה עד שהוא מתחיל להשתולל ולחולל בלגן. כעת, כולם חייבים להציל את חברם המצחיק בזמן שלילו מתכוננת לתחרות ההולה הגדולה באי.
הדמויות האהובות עליכם חוזרות בקומדיה מחממת לב על איחוד בין חברים ובני משפחה - גם כשנראה שהם חיים בעולמות שונים. לפני ש-625 הניסויים האחרים נוחתים בהוואי, סטיץ' חי את החיים הטובים. הוא אפילו עוזר ללילו ללכת בדרכה של אימה כשהיא מתכוננת לתחרות ההולה הגדולה באי. אבל כאשר לסטיץ' יש גליץ', העולם המושלם שלהם יוצא מכלל שליטה. כעת לילו, נאני, ג'ומבה ורבים מבני משפחותיהם צריכים להציל את החבר הקטן והמצחיק שלהם.