ראלף גילם את דמות הנבל במשחק הווידאו הפופולרי שלו במשך עשרות שנים. אך כעת הוא מחליט להעז ויוצא להרפתקה מלאת אקשן כדי להוכיח לכולם שהוא גיבור אמיתי בעל לב זהב ב"ראלף ההורס" מאולפני האנימציה של וולט דיסני.
ראלף גילם את דמות הנבל במשחק הווידאו הפופולרי שלו במשך עשרות שנים. אך כעת הוא מחליט להעז ויוצא להרפתקה מלאת אקשן כדי להוכיח לכולם שהוא גיבור אמיתי בעל לב זהב ב"ראלף ההורס" מאולפני האנימציה של וולט דיסני. ראלף מגלה עולמות חדשים ומצטרף לחברים מפתיעים, ביניהם ונלופה פון-שוויץ הנמרצת. אך כשאויב מרושע מאיים על עולמם, ראלף מגלה כי גורלו של עולם משחקי הווידאו כולו נמצא בידיו הגדולות.