בעונה האחרונה גבולותיהם של החבר'ה ייבחנו בקרב שנועד להתאחד עם אומגה, בשעה שהיא מתמודדת עם אתגרים משל עצמה בתוך מעבדת מדעים מרוחקת של האימפריה. כאשר הקבוצה מפולגת ומתמודדת עם איומים מכל הכיוונים, החברים ייאלצו לחפש בני ברית בלתי צפויים, לצאת למשימות מסוכנות ולגייס את כל מה שלמדו כדי להשתחרר מהאימפריה.