Chris Hemsworth: Put za pamćenje
U najosobnijem dokumentarcu dosad Chris snima svoju obitelj nakon što je njegovu ocu nedavno dijagnosticirana Alzheimerova bolest. Kreću na putovanje u prošlost, istražuju znanost društvenog povezivanja i kako to utječe na funkcioniranje pamćenja. Posjećuju mjesta i ljude koji su im važni, sve to snimaju i oživljavaju cijenjene uspomene.