Povijest, Dokumentarne serije
U zoru 22. lipnja 1941. godine Hitler je pokrenuo iznenadni napad na SSSR i time prekršio pakt o nenapadanju koji je potpisao sa Staljinom.
U zoru 22. lipnja 1941. godine Hitler je pokrenuo iznenadni napad na SSSR i time prekršio pakt o nenapadanju koji je potpisao sa Staljinom. To je bio početak jezive Operacije Barbarossa.