Deutsches Haus
Eva Bruhns samo što se nije zaručila kad dobije ponudu da radi kao tumačica na suđenju SS-ovcima. Njezini roditelji i budući zaručnik oštro se protive, no Eva se ogluši na njihove želje i slijedi svoj instinkt. Uskoro će otkriti da je taj proces pogađa puno osobnije nego što je ikad mogla i sanjati.
Frankfurt, 1963. Mlada prevoditeljica za poljski Eva Bruhns živi s roditeljima, vlasnicima gostionice "Njemačka kuća", i uskoro se treba zaručiti za bogatog nasljednika. No njezin se život mijenja kad je iznenada pozovu da prevodi na suđenju koje će uzdrmati cijelu zemlju. Riječ je o prvom suđenju bivšim časnicima SS-a za zločine u Auschwitzu. Njezini roditelji i zaručnik oštro se protive, no Eva, koja nikad prije nije čula za to mjesto, osjeća da mora prihvatiti posao. Dok prevodi potresna svjedočanstva, Eva polako shvaća zastrašujuće razmjere nacističke mašinerije uništenja i otkriva vlastitu, neočekivanu povezanost s tim mračnim poglavljem povijesti. Autorica serije je Annette Hess, redateljice su Isa Prahl i Randa Chahoud, a producentica Sabine de Mardt.
Svjedokinja Rachel svjedoči, a Eva saznaje da njeni roditelji poznaju optuženog.
Eva putuje s delegacijom u Auschwitz, što u njoj budi duboko potisnute osjećaje.
Eva konačno saznaje istinu o roditeljima i preuzima odgovornost za njihovu krivnju.