KUĆA NOĆNIH MORA
Ošamućena neočekivanom muževljevom smrću, Beth (Rebecca Hall) samuje u kući uz jezero koju joj je on podigao. Uskoro je nelagodne vizije neke prisutnosti u kući počnu vabiti utvarnom privlačnošću. Željna odgovora, ona počne kopati po muževljevim stvarima, gdje otkrije čudne i nelagodne tajne.
Ošamućena neočekivanom muževljevom smrću, Beth (Rebecca Hall) samuje u kući uz jezero koju joj je on podigao. Daje sve od sebe da se ne raspadne, ali onda naiđu noćne more – nelagodne vizije neke prisutnosti u kući koja je poziva, vabi utvarnom privlačnošću. Usprkos savjetu prijatelja, ona počne kopati po muževljevim stvarima, željna odgovora. Pronađe u isti mah čudne i nelagodne tajne – zagonetku koju odluči raspetljati. Uz Rebeccu Hall (HOLMES I WATSON, CHRISTINE), u filmu KUĆA NOĆNIH MORA uloge tumače Sarah Goldberg (BARRY), Vondie Curtis Hall (UMRI MUŠKI 2, EVIN RUKAVAC), Evan Jonigkeit (X-MEN: DANI BUDUĆE PROŠLOSTI, SWEETBITTER) i Stacy Martin (VOX LUX, NIMFOMANKA)