White Men Can't Jump
Billy Hoyle (Woody Harrelson) and Sidney Deane (Wesley Snipes) are an unlikely pair of basketball hustlers. They team up to con their way across the courts of Los Angeles, playing a game that's fast dangerous — and funny.