BUNK'D
Emma, Ravi i Zuri Ross mijenjaju penthouse u New Yorku za kamp Kikiwaka, rustikalno mjesto gdje su se njihovi roditelji upoznali kao tinejdžeri. Emma i Ravi hvataju konce kao savjetnici pripravnici i sprijatelje se s veselom glavnom savjetnicom Lou i glavnim frajerom Xanderom. U međuvremenu, Zuri pronalazi nove prijatelje među kamperima, poput štreberice Tiffany i lažljivca Jorgea. Klinci se prilagođavaju novom domu i započinju uzbudljiv život u kampu.