Prevarantica
Novac. Romantika. Tragedija. Prijevara. Izvršna producentica Elizabeth Meriwether donosi seriju "Prevarantica", priču o Elizabeth Holmes (Amanda Seyfried) i Theranosu – nevjerojatnu priču o ambiciji i slavi koje su pošle po zlu. Kako je najmlađa samostvorena milijarderka na svijetu izgubila sve u tren oka?