Peppa Pig
Na Svjetski dan knjige Peppa ne može odlučiti u kojeg će se omiljenog lika prerušiti.
Tata Praščić dobije novi sintesajzer pa se cijela obitelj zabavlja istražujući njegove zvukove.
Peppa i George pridružuju se povijesnom društvu Bake Praščić i rekreiraju slijetanje na Mjesec.