Dobra godina
Život uspješnog bankara (Russell Crowe) mijenja se iz korijena kada naslijedi vinograd u Francuskoj. Ondje ga dočekuju uspomene iz djetinjstva i jedna prelijepa žena.
Londonski broker naslijedi imanje u Provansi i planira ga se što prije riješiti. No posjet idiličnom vinogradu sve mijenja. Odgađa povratak u gradsku vrevu jer ga očara prelijepa Francuskinja, uplete se u spor oko vlasništva s rođakinjom za koju nije ni znao da postoji te otkrije da njegov vinogradar potajno proizvodi vrhunsko vino.