Oteta djevojka
Elisa, majka dvoje djece, dopušta kćeri Luciji da neplanirano prespava kod nove najbolje prijateljice Josephine u njezinoj prekrasnoj kući, nakon što je upoznala reseću, Josephineinu majku. Kad Elisa sutradan dođe pokupiti Luciju, kuća je prazna. Bila je to luksuzna kuća za najam. Lucia je oteta.