Inženjerska dostignuća u Europi
Ova serija otkriva europska građevinska čuda, od poznatih znamenitosti, kako starih, tako i novih, do inovativnih strojeva i vozila.
Ova serija otkriva nevjerojatne tajne graditeljskih čudesa Europe. Snimana je u šest zemalja i istražuje rekordne građevinske projekte, inovativne strojeve i vozila te domišljat dizajn. Otkrit će i skrivena graditeljska rješenja zaslužna za najpoznatije europske znamenitosti, a upoznat ćemo i ljude zbog kojih sve to funkcionira.