Just Like Me!
Serija "Just Like Me" prati petero tinejdžera vlogera koji se svakog vikenda nalaze u The Shakeu, fora juice baru na brodu. Tamo surađuju, razvijaju kreativnost, snimaju videe i pričaju o online slavi i svakodnevici. Svatko od njih ima jedinstven talent, a serija prati njihov put do uspjeha. Radnja ove humoristične scripted reality serije u potpunosti se odvija u i oko njihovog omiljenog okupljališta.
U seriji "Just Like Me" pratimo pet mladih vlogera koji se svakog vikenda druže u The Shakeu, fora baru sa sokovima na brodu. Tamo surađuju, razvijaju kreativnost, snimaju videe i pričaju o svojoj online reputaciji i svakodnevici. Svatko od njih ima poseban talent, a serija prati kako ga razvijaju. Riječ je o humorističnoj scripted reality seriji čija se radnja u potpunosti odvija u baru i oko njega.