The Mission
Američki kršćanski misionar John Chau ubijen je dok je pokušavao kontaktirati i preobratiti jedno od najizoliranijih plemena na svijetu. Kroz ekskluzivne intervjue i arhivske snimke Johnova putovanja i otoka Sjeverni Sentinel ovaj dokumentarac istražuje bezvremenske teme i trajne posljedice ove složene priče.
Američki kršćanski misionar John Chau ubijen je dok je pokušavao kontaktirati i preobratiti jedan od posljednjih izoliranih naroda na svijetu – Sentinelce. Proturječne i podijeljene reakcije javnosti, pa čak i njegove obitelji, otkrivaju dublji uvid u pravog Johna Chaua – mladića pustolovnog duha i jedinstvene opsesije. Kroz ekskluzivne intervjue, arhivske snimke Johnova putovanja na Sjeverni Sentinel i njegove detaljne dnevnike, ovaj film istražuje zastarjele ideje o istraživanju koje su ga oblikovale, evangeličku zajednicu koja je poticala njegovu misiju, slomljeno srce njegova oca i trajne posljedice ove složene priče.