Justified
U eksplozivnom središtu akcije, savezni šerif Raylan Givens, revolveraš vesternskog kova, obračunava se s ubojstvima, drogom, pljačkama banaka, mafijašima, zločinačkim obiteljima i korumpiranim političarima. Njegov je najveći protivnik lukavi i složeni odmetnik Boyd Crowder, no pravi je adut iz rukava Ava Crowder, tajanstvena žena rastrgana između dvojice muškaraca i dviju strana zakona.
Sadržaj ukradenog sefa vodi Raylana i Boyda do tajanstvenih poslova s nekretninama.
Raylan objavljuje rat ljudima koji na silu preuzimaju najvrjednije nekretnine u Harlanu.
Raylan odustaje od potrage za bjeguncem Tyjem Walkerom kako bi bio s Winonom i njihovom bebom.
Markham i njegova ekipa progone Avu, a Raylan i Boyd spremaju se za konačni obračun.