Zvončica
Uđite u tajni svijet Vilinske Doline i poslušajte kako Zvončica prvi put progovara. Zapanjujuća priča Disneyjeve najpoznatije vile napokon je otkrivena u filmu. Jeste li se ikad zapitali kako priroda dobiva svoj sjaj? Tko joj daje svjetlost i boju dok se izmjenjuju godišnja doba? Uđite u zemlju pustolovine i tajni dok Zvončica i prijateljice pretvaraju zimu u proljeće i uz snagu vjere, povjerenja i malo vilinskoga praha naučite da je važno zadržati svoje pravo "ja". Puna zabave i mašte ova čarobna priča slavi omiljenu vilu. Doživite nevjerojatnu priču koja će razveseliti cijelu obitelj.