Disneyjevo odrastanje
Bruce Willis, Lily Tomlin, Emily Mortimer i Spencer Breslin glume u ovoj urnebesnoj komediji. Uspješan upravitelj Russ Duritz (Willis) cijeli je život nastojao zaboraviti dijete kakvo je nekoć bio, dok ga jednoga dana ne sretne oči u oči! Misleći da je dječak halucinacija, Russ ga se trudi otjerati na sve moguće načine. No 8-godišnji Rusty (Breslin), koji nije sretan što će odrasti u jadnika koji nije otkrio smisao života, ne želi otići. Barem ne još. Ovaj duhovit i šarmantan film čarobna je komedija prepuna smijeha i za male i za velike.