Gabby Duran & the Unsittables
Gabby Duran u novom gradu dobiva posao izvan ovoga svijeta: čuva nestašnu skupinu važnih izvanzemaljskih klinaca koji se skrivaju na Zemlji.
Gabby Duran uvijek je u sjeni svoje savršene mame Dine i genijalne mlađe sestre Olivije. No sve se mijenja kada Gabby dobije posao izvan ovoga svijeta: čuvat će nestašnu skupinu jako važne izvanzemaljske djece koja se skriva na Zemlji. Neustrašiva i bez dlake na jeziku, Gabby prihvaća izazov kako bi dokazala da je najbolja dadilja u galaksiji.