Vrag nosi Pradu 2
Andy Sachs (Anne Hathaway) vraća se u New York i elegantne urede časopisa Runway kao nova urednica rubrike. Tamo pronalazi svoju zastrašujuću bivšu šeficu Mirandu Priestly (Meryl Streep) kako se snalazi u okolnostima koje prijete njezinom carstvu blještavih časopisa. Poznati prijatelji i nova lica izlaze na modnu pistu u ovom sjajnom nastavku.
Gotovo dvadeset godina nakon što su odigrali kultne uloge Mirande, Andy, Emily i Nigela - Meryl Streep, Anne Hathaway, Emily Blunt i Stanley Tucci vraćaju se na moderne ulice New Yorka i u elegantne urede časopisa Runway u sjajnom nastavku fenomena iz 2006. koji je definirao generaciju. Andy Sachs sada je nova urednica rubrike i pronalazi svoju zastrašujuću bivšu šeficu kako se snalazi u stalno promjenjivim okolnostima koje prijete njezinom carstvu blještavih časopisa. Film ponovno okuplja originalnu glavnu glumačku postavu s redateljem Davidom Frankelom i scenaristicom Aline Brosh McKenna - sa scenarijem temeljenim na romanu Lauren Weisberger - i na pistu dovodi neke posve nove likove.