Helstrom
Daimon i Ana Helstrom djeca su tajanstvenog i moćnog serijskog ubojice. Brat i sestra imaju kompliciran odnos dok progone najgore od čovječanstva koji siju teror – svatko sa svojim stavom i vještinama.
Daimon istražuje opsjednutog dječaka dok Ana organizira dražbu kako bi razotkrila kriminalca.
Nakon stravične nesreće, Daimon i Gabriella bore se za spas duše jednog čovjeka.
Dok ulozi rastu, odnosi se produbljuju. Za spas života, Hastings i Ana moraju učiniti nezamislivo.