Trevor: The Musical
Trevor: Mjuzikl smiješna je i duboko dirljiva priča o šarmantnom 13-godišnjaku, pravoj sili prirode s bujnom maštom. Kad ga neugodan incident u školi iznenada stavi u središte neželjene pozornosti, Trevor se bori s vlastitim identitetom i pokušava pronaći svoje mjesto u svijetu punom izazova. Ovaj mjuzikl sadrži prikaze suicidalnih misli. Preporučuje se oprez pri gledanju.
Godina je 1981. u Americi. Trinaestogodišnji Trevor Nelson odrasta u predgrađu i sanja o karijeri u šoubiznisu. Kad ga neugodan incident u školi gurne pod krive reflektore, Trevor mora smoći hrabrosti i pronaći vlastiti put.
Snimljen u njujorškom kazalištu Stage 42 u siječnju 2022., ovaj nadahnjujući i jedinstveni mjuzikl stiže u domove gledatelja diljem svijeta.