Breeders
U ovoj iskrenoj i beskompromisnoj komediji Paul i Ally žongliraju između karijera, ostarjelih roditelja, hipoteke i uspona i padova u vezi. Povrh svega, tu su i nezahvalni izazovi odgoja njihove male djece, Lukea i Ave.
Ova serija istražuje paradoks koji svaki roditelj zna, ali nikad ne priznaje: život biste dali za svoju djecu, ali često biste ih i zadavili. Paul je brižan otac koji otkriva da nije čovjek kakvim se smatrao. Njegova partnerica Ally vodi tonski studio, nasmijava ga i može čitati priče djeci praktički u snu. U ovoj iskrenoj i beskompromisnoj komediji Paul i Ally žongliraju s karijerama, ostarjelim roditeljima, hipotekom, bračnim trzavicama i svim izazovima odgoja svoje djece, Lukea i Ave. Kad se na vratima pojavi Allyin otuđeni otac Michael, obitelj praktički dobiva treće dijete, no ovo dolazi s emocionalnom prtljagom i čvrstim stavovima. Paulovi roditelji, Jackie i Jim, spremni su uskočiti u pomoć, no njihova generacija ima malo drugačiji pristup odgoju.