Buried Hearts
Seo Dongju hakira politički crni fond od dva bilijuna wona i zbog osvete stavlja sve na kocku.
Yeom Jangseon prekasno traži Dongju. Dongju se probudi, no sjeća se samo imena Seong Hyeon.
Tijekom sprovoda sestre Agneze Dongju kreće u potragu za odgovornima za njezinu smrt.
Dongju se domogne datoteka Maslačak, a time i istine o incidentu od prije 30 godina.