Inside Pixar (Shorts)
Dokumentarna serija osobnih i filmskih priča pruža jedinstven uvid u ljude, umjetnost i kulturu studija Pixar Animation.
Kemp Powers govori o osobnim iskustvima koja stoje iza ključne scene u filmu "Duša".
Deanna Marsigliese govori o procesu stvaranja likova i umjetničkim zaokretima koji ga prate.
Cynthia Lusk objašnjava proces prevođenja filma kako bi u njemu uživao cijeli svijet.
Rachelle Federico otkriva kako je to biti asistentica produkcije na Pixarovom filmu "Duša".
Saznajte što slavne Pixarove zlikovce čini tako sjajnima da ih obožavamo mrziti.
Sjednite za volan vozila iz Pixarovih filmova i otkrijte njihovu važnu ulogu u priči.