S ljubavlju, Victor
Serija prati Victora, novog polaznika srednje škole Creekwood, koji će morati upoznati sebe samoga, suočiti se s izazovima kod kuće, prilagoditi se novome gradu i istražiti svoju spolnu orijentaciju. Kad mu se sve to učini previše, javi se Simonu da mu pomogne nositi se s usponima i padovima srednje škole.
Roditelji Victora uvedu u crkvu koja prihvaća homoseksualce i upoznaju ga s novim prijateljem.