Shallow Hal
Površan muškarac kojemu je kod žena važan samo izgled pronalazi pravu ljubav nakon što ga hipnotiziraju da vidi unutarnju ljepotu čak i u onima koje se ne smatraju privlačnima.
Jack Black glumi Hala, ženskara koji pada samo na ljepotice. No nakon seanse s guruom za samopomoć, počinje uviđati unutarnju ljepotu ljudi. Ubrzo se zaljubi u naizgled prekrasnu djevojku (Gwyneth Paltrow), nesvjestan da je ona zapravo teška 135 kilograma. Njegov prijatelj Mauricio (Jason Alexander) odlučan je razbiti čaroliju u ovoj urnebesnoj i dirljivoj komediji braće Farrelly.