Beach Picnic
Paško na plaži zadirkuje Plutona, no ubrzo mu se to obije o glavu kad mu kolonija mrava odnese cijeli piknik.
Paško Patak i Pluton uživaju na plaži, gdje Paško zadirkuje Plutona konjićem na napuhavanje. No idilu im prekida kolonija mrava koja im krade ručak. Bijesan, Paško postavlja ljepljivi papir kako bi zaustavio mrave, no nakon niza nezgoda i sam se uplete u vlastitu zamku.