The Suite Life on Deck
Zack i Cody Martin su na SS Tiptonu, luksuznoj krstarici u vlasništvu Londonina oca. Brod plovi svijetom s turistima i učenicima koji pohađaju nastavu u školi Sedam mora.
Ekipa iz serije "Lagodni život Zacka i Codyja" seli se na more! Zack, Cody, London i g. Moseby napuštaju otmjeni hotel Tipton i sele se na luksuzni kruzer Londonina oca, SS Tipton. London isprva misli da je na odmoru, no uskoro otkriva da je upisana u školu Sedam mora, zajedno sa Zackom, Codyjem i novim prijateljima Bailey i Woodyjem. Njezin je otac uvjeren da će morati učiti jer na moru neće moći bježati s nastave. G. Moseby i gđica Emma Tutweiller pokušavaju učenike držati pod kontrolom, ali Cody i Zack otkrivaju nove načine za stvaranje nepodopština.