Lab Rats
Taman kad se Leo navikne na visokotehnološki dom koji dijeli s očuhom izumiteljem Donaldom Davenportom, mamom Tashom i Eddyjem, računalom "pametne kuće", otkriva tajni podzemni laboratorij. U njemu su tri eksperimenta, tinejdžeri sa supermoćima: snažni Adam, brza Bree i pametni Chase.