Life is Ruff
Lukavi 13-godišnjak Calvin Wheeler ima sve što poželi, osim originalnog izdanja stripa za svoju dragocjenu zbirku. Nakon što ga tijekom vožnje skejta počne naganjati nagrađivani izložbeni pas, njegova ga vlasnica slučajno nagovori da i sam udomi i istrenira psa. Međutim, jedini dostupan pas u lokalnom skloništu je Tyko, neotesana lutalica i mješanac labradora i bernardinca s kojim nitko ne može izaći na kraj.